Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  جفت ارزها در اليمپ تريد جفت ارزها در اليمپ تريد

فارکس حرفه ای

بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد OlympTrade

✨بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد OlympTrade?
معامله گران امكان انتخاب از بين نمادها و ارزهاي معاملاتي بسياري در پلتفرم اليمپ تريد را دارند. تبادل ارزها يكي از محبوب ترين راه هاي سودآوري در بازارهاي معاملاتي و وب سايت رسمي اليمپ تريد است.

براي شروع معامله ارزها شما بايد بدانيد كه كدام موارد محبوب ترين و بهترين ارزها هستند و با كداميك از آنها مي‌توانيد به بيشترين سودآوري در اليمپ تريد دست پيدا كنيد. به طور كلي معامله ارزها بر اساس تبادل يك ارز در مقابل دريافت ارز ديگر است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

در زير به مهمترين ارزها و جفت ارزها براي معامله در اليمپ تريد پرداخته‌ايم تا بتوانيد انتخاب مناسبي داشته باشيد و در بازاري كه پتانسيل سودآوري بالايي دارد، به معامله بپردازيد.

?رايج‌ترين ارزهاي فاركس اليمپ تريد
نماد
?دلار آمريكا
USD
?يورو اروپا
EUR
?ين ژاپن
JPY
⚡پوند بريتانيا
GBP
?دلار استراليا
AUD
✨دلار كانادا
CAD
ارتباط جفت ارزهاي اليمپ تريد OlympTrade
بايد توجه داشته باشيد كه هيچ جفت ‌ارزي وجود ندارد كه كاملا مستقل از ديگر ارزها باشد. زماني كه از اين ارتباط جفت ارزها و نحوه‌ تغيير آنها آگاهي پيدا كنيد، مي‌توانيد از آن به نفع خود براي سودآوري در بروكر اليمپ تريد استفاده كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ارتباط يا در واقع همبستگي جفت‌ ارزها به حالت هاي مختلفي وجود دارد و در برخي اين همبستگي مثبت بوده و در برخي نيز منفي است. در هنگام معامله و استفاده از انديكاتورهاي اليمپ تريد بايد به اين موضوع توجه كنيد.

براي مثال اگر شما به معامله پوند بريتانيا در مقابل ين ژاپن بپردازيد (GBP/JPY)، شما در واقع در حال معامله تركيبي از جفت ‌ارزهاي GBP/USD و USD/JPY هستيد. بنابراين  GBP/JPY مطمئنا با ديگر جفت ‌ارزها ارتباط و همبستگي دارد.

با اين حال ارتباط بين ارزها علاوه بر جفت‌ارز بودن، دلايل ديگري نيز دارد. در حالي كه برخي جفت ‌ارزها با همراهي هم حركت مي‌كنند، برخي جفت ‌ارز هاي ديگر ممكن است در جفت‌ هاي مخالفي نسبت به هم حركت كنند. از اين رو بهترين زمان معامله اليمپ تريد براي جفت ارزهاي مختلف متفاوت است.

دلار آمريكا در اليمپ تريد OlympTrade
دلار آمريكا با نماد USD رايج‌ ترين ارز معامله‌ شونده در دنيا محسوب مي‌شود. دلار آمريكا جزو جدايي ناپذير اكثر جفت‌ ارزهاي معاملاتي در فاركس اليمپ تريد است. از آنجايي كه دلار آمريكا در سرتاسر دنيا توسط بانك هاي مركزي و موسسات سرمايه گذاري نگه‌داري مي‌شود، به ارز ذخيره بين‌المللي تبديل شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

با اينكه كشورهاي مختلف ارز رسمي خود را حفظ كرده‌اند اما در بسياري از كشورها مي‌توان با دلار پرداخت كرد. علاوه بر اين، برخي كشورها ارزش ارز خود را به دلار متصل مي‌كنند. با اين كار نرخ تبادل ثبات پيدا مي‌كند و بازار تا حد زيادي نمي‌تواند قيمت را ديكته كند.

از طرف ديگر از دلار به عنوان ارز استاندارد براي بسياري از كالاها استفاده مي‌شود و از اين رو ارزش آنها به ارزش دلار حساس است و در هنگام معامله اين كالاها در بروكر OlympTrade بايد به ارزش دلار نيز توجه ويژه داشته باشيد.

از آنجايي كه دلار به طور بسيار رايجي مورد استفاده است، شما به احتمال زياد در هنگام معامله جفت‌ارزها و ديگر موارد حتي CFD هاي اليمپ تريد، با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين بهتر است به تحليل فاندامنتال دلار از جمله گزارش هاي مربوط به نرخ بهره در ايالات متحده آمريكا و همينطور تورم در آنجا توجه كنيد چون اين موارد بر روي ارزش دلار تاثير بسزايي دارد.

براي مثال جفت ‌ارز EUR/USD تمايل به داشتن يك همبستگي منفي با USD/CHF و يك همبستگي مثبت با GBP/USD دارد. اين به ترتيب به همبستگي مثبت ارزهاي يورو، پوند بريتانيا و فرانك سوئيس بستگي دارد. در زمان تحقيق درباره اليمپ تريد و نحوه معامله در آن به اين مورد توجه كنيد.

معامله يورو اروپا در اليمپ تريد OlympTrade
دومين ارز رايج و محبوب در بازار معاملات فاركس يورو است. اين ارز به ارز رسمي اكثر كشورهاي عضو اتحاديه اروپا تبديل شده است. كشورهايي وجود دارد كه مانند دلار، ارزهاي خود را به ارزش يورو متصل كرده‌اند تا نرخ تبادل آن را تثبيت كنند.

به دليل محبوبيت بالايي يوروي اروپا، اين ارز به دومين ارز ذخيره يا Reserve Currency تبديل شده است. در كابين اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توان به شارژ حساب اليمپ تريد با اين ارز پرداخت.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

يورو كه با نماد EUR شناخته مي‌شود، نقدينگي جفت ارزهايي كه در آن حضور دارد را افزايش مي‌دهد. اين ارز به رويدادهاي سياسي در منطقه اروپا واكنش جدي نشان مي‌دهد.

براي مثال در زماني كه يورو معرفي شد، نرخ هاي بهره محلي به طور واضحي افت كردند و به اين حركت واكنش نشان دادند. در استراتژي هاي اليمپ تريد خود اين مورد را مي‌توانيد لحاظ كنيد.

معامله ين ژاپن در بازار اليمپ تريد
بين ارزهاي آسيايي، ين ژاپن محبوب ترين ارز در بازارهاي فاركس محسوب مي‌شود. با بررسي بروكر اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توانيد متوجه شويد كه اين ارز محبوبيت بالايي بين معامله گران و سرمايه گذاران دارد.

ارزش ين وضعيت اقتصاد ژاپن را منعكس مي‌كند و همينطور به وضعيت كلي منطقه آسيا و اقيانويسه واكنش نشان مي‌دهد. ارزش ين ژاپن كه با نماد JPY شناخته مي‌شود، به دلار آمريكا و همينطور يورو اروپا مرتبط است چون ين به طور گسترده‌اي در معامله حامل استفاده مي‌شود.

معامله حامل به زبان ساده قرض گرفتن ين با هزينه بسيار كم به دليل نرخ بهره كم و سرمايه گذاري كردن آن در ارزهايي كه داراي بازده بيشتري مي‌شود، است و در حساب هاي اليمپ تريد نيز قابل انجام است.

معامله پوند بريتانيا اليمپ تريد OlympTrade
پوند بريتانيا كه با نام GBP شناخته مي‌شود، در حال حاضر چهارمين ارز رايج در سرتاسر دنيا محسوب مي‌شود. تا سال 2020 بريتانيا به اتحاديه اروپا تعلق داشت اما همان زمان نيز هيچوقت يورو را به عنوان ارز رسمي خود معرفي نكرد.

ارزش پوند بريتانيا ارتباط مستقيمي با وضعيت سياسي و اقتصادي اين كشور دارد. پوند بريتانيا در طول سالها در مقايسه با ديگر ارزهاي بين‌المللي ارزش خود را ثابت كرده است و معيار مهمي براي بسياري از كشورهاي جهان است و در اليمپ تريد ايران نيز اهميت بالايي دارد.

براي واريز و برداشت اليمپ تريد نيز شما مي‌توانيد از پوند بهره بگيريد و يا اينكه آن را به ديگر ارزها تبديل كرده و در حساب زنده اليمپ تريد از آن استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

جفت ‌ارز GBP/USD تمايل به داشتن همبستگي منفي با USD/CHF و يك همبستگي مثبت با EUR/USD دارد. اين به دليل همبستگي موجود در بين سه ارز پوند بريتانيا، فرانك سوئيس و يورو اروپا است.

دلار استراليا در معاملات اليمپ تريد
دلار استراليا كه با نماد AUD شناخته مي‌شود و برخي مواقع با نام Aussie از آن ياد مي‌شود، جزو مهمترين ارزهاي منطقه آسيا و اقيانوسيه است. ارزش دلار استراليا بستگي بسياري به شرايط صادرات كالاهاي استراليا دارد.

بنابراين اگر مي‌خواهيد در سايت رسمي اليمپ تريد به معامله جفت ارزهايي كه شامل دلار استراليا مي‌شود بپردازيد،‌ حتما بايد به شرايط اقتصادي و صادراتي استراليا و همينطور ارتباطي كه اين ارز با ديگر ارزها از جمله ين ژاپن دارد، توجه داشته باشيد.

براي مثال جفت‌ارز AUD/USD به داشتن همبستگي منفي با جفت ‌ارزهاي USD/CAD، USD/CHF و USD/JPY تمايل دارد زيرا دلار آمريكا در اين سه جفت ‌ارز، ارز پايه محسوب مي‌شود. اين روابط را مي‌توانيد از طريق ربات هاي اليمپ تريد نيز پياده ‌سازي كنيد.

همبستگي با USD/CAD نيز به اين مربوط مي‌شود كه دلارهاي كانادا و استراليا همبستگي مثبتي را با هم به اشتراك مي‌گذارند و هر دو ارزهايي هستند كه از تغييرات قيمتي يك كالا تاثير مي‌پذيرند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

معامله دلار كانادا در اليمپ تريد OlympTrade
دلار كانادا كه با نماد CAD شناخته مي‌شود و همينطور به آن Loonie نيز گفته مي‌شود، مشابه به دلار استراليا، يك ارز مرتبط با وضعيت صادرات كالا محسوب مي‌شود.

از آنجايي كه كانادا مسئول صادرات كالاهاي بسياري به طور عمده نفت خام و فلزات گرانبها است كه ارزش ارز اين كشور بسيار به قيمت كالاهاي آن بستگي دارد و در هنگام سرمايه گذاري در اليمپ تريد بايد اين نكته را در نظر بگيريد.

همينطور به دليل نزديكي به ايالات متحده آمريكا، كانادا به تغييرات اقتصاد آمريكا واكنش ويژه‌اي نشان مي‌دهد و اگر مي‌خواهيد در بروكر معتبر اليمپ تريد به معامله نمادهاي مرتبط با CAD بپردازيد،‌ حتما بايد به قيمت دلار آمريكا نيز توجه داشته باشيد.

جفت ‌ارز USD/CAD تمايل دارد كه همبستگي منفي با جفت ‌ارز‌هاي AUD/USD، GBP/USD و EUR/USD داشته باشد زيرا دلار آمريكا در اين سه جفت ‌ارز، ارز دوم به شمار مي‌آيد.

اهميت ارزهاي برتر فاركس در اليمپ تريد
اهميت بالايي دارد، ارزهايي كه مي‌خواهيد معامله كنيد را به طور كامل بشناسيد. اين به شما كمك مي‌كند متوجه شويد كه چه موارد بر روي قيمت اين ارزها در اليمپ تريد فارسي تاثير مي‌گذارد و شما مي‌توانيد بر اساس اين موارد عكس‌العمل نشاند دهيد و سودآوري كنيد.

6 ارز مهمي كه در اين مطلب به آن اشاره كرديم، بزرگترين ارزهاي بازار فاركس محسوب مي‌شوند و بخش بزرگي از مهمترين جفت ارزهاي اليمپ تريد هستند.

اين ارزها بزرگ در واقع پول و نقدينگي اصلي در دنياي معاملات امروز را بر عهده دارند. بازار فاركس يك سيستم يا شبكه به هم پيوسته است كه در آن نرخ يك ارز بر روي ديگر ارزها نيز تاثير مي‌گذارد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

براي مثال نرخ تبادل جفت ارز EUR/USD به ما اعلام مي‌كند كه قيمت 1 يورو بر اساس دلار آمريكا چقدر است. در سايت بروكر اليمپ تريد شما مي‌توانيد تمام ارزهاي بزرگ را معامله كنيد كه به صورت جفت ارزهاي مختلف در دسترس شما قراره گرفته‌اند.

همينطور شما مي‌توانيد از اين ارزها براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز استفاده كنيد يا اينكه حساب اليمپ تريد خود را با آنها شارژ كنيد.

فراموش نكنيد كه اليمپ تريد داراي يك حساب دمو اليمپ تريد است كه مي‌توانيد معامله اين جفت ارزها را در آن امتحان كنيد و با رفتار آنها در شرايط مختلف بازار و در هنگام نوسان و حالت افقي بازار آشنا شويد.

سوالات متداول بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد
چه جفت ارزهايي در اليمپ تريد قابل معامله است؟
پس از افتتاح حساب در اليمپ تريد شما مي‌توانيد تمام ارزهاي بزرگ را معامله كنيد كه به صورت جفت ارزهاي مختلف در دسترس شما قراره گرفته‌اند. اين شامل جفت ارزهاي EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD، USD/CAD، USD/CHF، AUD/USD و غيره مي‌شود.

رايج ترين ارز معامله شده در اليمپ تريد چيست؟
رايج ترين ارز بازار فاركس و اليمپ تريد دلار آمريكا يا USD است. دلار آمريكا جزو جدايي ناپذير اكثر جفت‌ ارزهاي معاملاتي است. از آنجايي كه دلار آمريكا در سرتاسر دنيا توسط بانك هاي مركزي و موسسات سرمايه گذاري نگه‌داري مي‌شود، به ارز ذخيره بين‌المللي تبديل شده است. براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما از طريق واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

براي واريز و برداشت اليمپ تريد چه ارزهاي در دسترس است؟
شما مي‌توانيد از همه ارزهاي مهم براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز استفاده كنيد يا اينكه حساب اليمپ تريد خود را با آنها شارژ كنيد.

كدام جفت ارز در اليمپ تريد بيشترين نقدينگي را دارد؟
جفت ارز EUR/USD داراي بيشترين نقدينگي و همينطور تاثير بر روي ديگر جفت‌ارزها است. در اليمپ تريد بيشتر معامله گران و سرمايه گذاران به معامله اين جفت ارز و تاثيرات آن مي‌پردازند.

ين ژاپن در اليمپ تريد چقدر محبوبيت دارد؟
بين ارزهاي آسيايي، ين ژاپن محبوب ترين ارز در بازارهاي فاركس محسوب مي‌شود. در معرفي بروكر اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توانيد متوجه شويد كه اين ارز محبوبيت بالايي بين معامله گران و سرمايه گذاران دارد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/21 ساعت: ۱۰ توسط:pforex :